Poniżej znajdziesz regulamin serwisu zamówień on-line GOYKA, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Sklep należy do GOYKA Agency Małgorzata Dura, NIP 5992524452.
W każdej chwili możesz skontaktować się ze mną, wysyłając wiadomość na adres e-mail pstryk@goyka.pl lub dzwoniąc pod numer 509 901 745.
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów
GOYKA
- 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://goyka.agency/regulamin-zamowien-on-line-goyka/,
- Sklep – serwis zamówień on-line działający pod adresem https://goyka.agency/zamowienia-on-line/,
- Sprzedawca – GOYKA Agency Małgorzata Dura, ul. Lawendowa 50, 60-175 Poznań, NIP 5992524452.
- 2 Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów i usług uwidocznionych na stronach Sklepu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
- 3 Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest po zalogowaniu do Sklepu.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail biuro@goyka.agency. W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
- 4 Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „Moje konto” lub w trakcie składania zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
- wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do płatności”,
- zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wybrać opcję „Kup jako gość” – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,
- podać adres do wysyłki zamówienia oraz dane do faktury – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,
- wybrać metodę dostawy i płatności za zamówienie,
- zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności za pośrednictwem serwisu TPay.com, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu TPay.com celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienia inną niż płatność za pośrednictwem serwis TPay.com, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
- 5 Formy dostawy i metody płatności
- Kupujący ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia:
- przesyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej– koszt 16 zł, orientacyjny czas dostawy: 10 od chwili realizacji zamówienia; koszt i czas dostawy są w głównej mierze uzależnione od wielkości zamówienia i podane powyżej koszty i czas dostawy mogą się zmieniać.
- odbiór osobisty w siedzibie Sklepu, tj. ul. ul. Lawendowa 50, 60-175 Poznań
- Koszt dostawy ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dostawy dla Kupującego.
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy: 47 1140 2004 0000 3102 7754 3531 GOYKA Agency Małgorzata Dura, Lawendowa 50, 60-175 Poznań
- płatność za pośrednictwem serwisu TPay.com.
- 6 Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności w postaci przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy, zobowiązany jest zapłacić za zamówienie w terminie 3 dni od chwili zawarcia umowy. Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.
- Realizacja zamówienia polega przygotowaniu zamówionych produktów zgodnie z zamówieniem Kupującego i wysyłce na wskazany adres lub przekazaniu poprzez odbiór osobisty.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego albo powiadomi Kupującego o możliwości odbioru osobistego zamówienia.
- Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego.
- Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu.
- 7 Odstąpienie od umowy Konsumenta
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy, jednak prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Ustawa o prawach konsumenta, Art. 38, prawa konsumenta, pkt.3).
- 8 Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
- Sprzedawca zobowiązuje się do przygotowania przesyłek tak, aby zabezpieczyć zawartość przed uszkodzeniem i zniszczeniem.
- Za ewentualne uszkodzenia paczek odpowiedzialność ponosi firma kurierska i w przypadku reklamacji w tym względzie, należy wstąpić na formalną ścieżkę reklamacji.
- 9 Zasady zakupu i realizacji VOUCHERÓW – zaproszeń i rabatów na sesje
- Vouchery mają formę bonów podarunkowych (zaproszenia na sesję) lub rabatowych (np. rabat 10% na wykup sesji).
- Pojedyncze vouchery nie łączą się.
- Zakup vouchera odbywa się w serwisie zamówień online na stronie internetowej, telefonicznie pod numerem 509 901 745 lub za pośrednictwem maila, Facebooka lub osobiście.
- Opłata za voucher jest uiszczana przez Kupującego za pośrednictwem wybranej formy płatności – poprzez płatności online TPay, przelewem tradycyjnym lub gotówką przy odbiorze osobistym.
- Zakupiony voucher można odebrać osobiście lub zamówić dostawę przesyłką kurierską. Istnieje możliwość wysyłki wersji elektronicznej vouchera po wcześniejszym zaksięgowaniu wpłaty.
- Kupujący otrzymuje voucher w postaci ozdobnej karty z informacjami takimi jak data ważności bonu, dane Sprzedawcy, informacje o realizacji i pakiecie sesji/kwocie rabatu.
- Voucher jest ważny do 31.12.2019 r., data ważności jest na nim umieszczona.
- W przypadku niewykorzystania vouchera przez Obdarowanego w terminie jego ważności, Kupującemu nie przysługuje zwrot kwoty wydanej na zakup.
- Voucher nie jest wymieniany na gotówkę.
- Zakup vouchera jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu
- Terminy sesji ustalane są indywidualnie. Obdarowany powinien umówić się na sesję fotograficzną ze Sprzedawcą drogą mailową lub telefonicznie z zachowaniem minimum 4-tygodniowego terminu. Sesja odbywa się tylko po okazaniu otrzymanego vouchera.
- Sesje mogą odbyć się wg wcześniejszych ustaleń w plenerze lub w studio fotograficznym Sprzedawcy.
- Umawiając się na sesję Obdarowany potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem.
- 10 Dane osobowe i pliki cookies
Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://goyka.agency/polityka-prywatnosci/
- 11 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 7.06.2019 r.